Sayfalarım

1/28/2010

Ben...

Kocaman bir evrende küçücük bir hücre olarak başladım hayatıma. Başka canlıların parçalarıyla beslenerek büyümeye başladım. Her bir parçada biraz daha geliştim büyüdüm. Ben büyüdükçe daha önce parçalarıyla doyabildiğim canlılar küçük gelmeye başladı. Daha büyüklerini aradım. Bulduklarımdan parçalar kopardım kendime kattım.
Suda gezerken bir anda karaya çıktım daha da vahşileşti sonra herşey. Bu sefer sadece başka canlılarla değil onların iskeletleriyle de kendime birşeyler katmayı öğrendim. Gözlerim başka görür oldu herşeyi, bir şeye dokunduğumda hissettiklerim değişti. Daha yırtıcı, daha saldırgan oldum.
Hala gelişmekte olan tuhaf bir canlı oldum bende. Tıpkı bir zamanlar benimde yaptığım ve hala yapmakta olduğum gibi benden de artık birşeyler koparıyorlar.
Onlar gelişiyor, ben gelişiyorum ve evren hala genişliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder