Sayfalarım

4/17/2010

aman be yavv

Keyifliyim bu aralar...
Eski defterleri kurcalamaya başladım yine.. Bir sürü şey olmuş ve ben hep sövmüşüm olanlara, yaşadıklarıma ve hatta bazen yaşayacaklarıma... O zaman çok iyi gelmiş bana herhalde sövmek ki sürekli yapmışım bunu..

Şimdi bakıyorum kendime; evet, yine kötü şeyler yaşamışım bir sürü ama beni bugünkü halime getiren şeyler hep yaşadıklarım olmuş.. Şu anki halinde ne var yine bok gibisin diyeceksiniz belki ama öyle değilim işte.

Büyüdüm ben, şu an insanların bazen hayranlıkla bazen şaşkınlıkla bazen de dehşete düşerek baktığı insan haline geldim. Üstelik bildiklerimden ve gördüklerimden yaptığım çıkarımlarla büyümeye devam ediyorum.. Sürekli birşeyler katıyorum kendime, yenileniyorum..


Ah ben yaa! Beni bilen bilir Süperim ben yeeaavv =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder