Sayfalarım

6/11/2010

Sevgili Blogum;

Y*rrak gibi birgün geçirdim bugün. İşe gittim inanılmaz bir moral bozukluğuyla. İstedim ki işimin arasında kitap okuyayım kendimi dinleyeyim ama bir türlü izin vermediler. Sinir krizi geçirttiler üstüne. Neden yaptılar çünkü onların benim derdimi anlayacak durumları yoktu biri evli mutlu evinin borcunu ödeyip, çocuk yapıp daha da mutlu olmayı düşünüyor; diğeri zaten içip sıçmaktan başka birşey düşünmediğinden anlayacak hali kalmamış. Güldüler bana. Neyse işten çıktım, eve doğru yürümeye başladım sonra farkettim ki anahtarımı yanıma almamışım. Göt gibi kaldım yolun ortasında. Su'yla Başak'ın yanına gideyim dedim. O arada annemi ararım eve erken gelir ben de miss gibi evime yollanırım diyordum. Kendi halimde takılasım var ya ondan.Ama kızların yanına gittiğimde farkettim ki ikisi de hazırlanıyor dışarı çıkacaklar. Sen de gel dediler -sinirim de bozuk ya- mızıttım yine "ben balkondan atlicam evime" dedim çıktım ordan annemi arayıp haber vereyim dedim kadın yollarda acele edip perişan olmasın diye annem kızım istersen dene ama ben kapıları kitlemiştim dedi. Yine göt gibi kaldım. Su'yu aradım tekrar kendi kendime sövdüm bi ton o da dinledi zavallım. Gel gel dedi yanıma. Ben de e hadi geliim tek başıma yağmurun altında öksüz gibi oturacağıma takım elbisem, topuz yapılmış saçlarım üstüne gözlüğümle sekreter tribiyle gezineyim kendime geleyim dedim. Zira öyle de oldu. Sonra oturduğumuz yerden dışarı bakarken eski sevgilimi gördüm. Çemkirdim camdan duymadı, aradım ben de yolundan döndürdüm gelip bizimle oturdu. O da keyif verdi bana pek hoştu. Sonra Datlım Su'yla börgırkinge gittik ikişer hamburger hüplettik ben üstüne top kek de yedim daha süper oldum. Annişim aradı ben evdeyim kızım yağmur dinince koş gel diye yağmur dinmeden koşup çıktım. Canımın içi annemle oturup aşk-ı memnu izledim. behlülü gördüm ne taş dedim. 3 gün önce çalışırken gördüğümde de aynı şeyi söylemiştim. O ne vücut öyle lan amaniin eski basketbolcu olmanın verdiği bi havası var benim gözümde, izlerdim eskiden ben onu :p
Neyse işte sonra bilgisayarın başına geçtim sakin sakin müziklerimi açtım. Kokocamboyu aldım yanıma sarıldım, öptüm bi ton .. Bir süre çok azcık romantik, biraz melankolik, deli gibi nemfoman ve bayaaa seksi takılmayı planlıyorum haberiniz ola..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder