Sayfalarım

6/16/2010

Dibidipdibipbiiiiip...

Bugün minicik bi elbise giyindim çıktım evden. Güzel hissetmek için giyinmedim sadece ferah olsun havadar olsun dedim.
Yauvv evden bi çıktım insanlar dik dik bakıyo dedim acaba elbisenin eteği donuma sıkıştı da dötü açıkta mı bıraktım. Kontrol ettim o da değil. Sabah mahmurluğundan dicem ama jetonum köşeli galiba geç düştü. Adamlarım meğersem dibi düşmüş, hatunlar da ne kaşar kız diye pis pis bakışlar atar dururmuş.
Sinirlenmedim hiç, zaten oldum olası hoşlanmışımdır insanların beni beğenmesinden ama bu başka, beğenilmek gibi bir kaygım onun için özel bir çabam yoktu. Selülitlerim falan da pis pis görünüyodur o ara.
Saldım çayıra mevlam kayıra gezdim durdum öyle. Eve geldim sonra. Kimse yoktu. Ohh dedim kendi kendime insansız yer ne güzelmiş meğersem, farketmemişim ama nasıl daralmışım bütün gün..
Allaam ne güzel evim var benim miss gibii yumuklu yumuklu yastıklarımın arasına attım kendimi gel keyfim gel =)

2 yorum:

  1. laan olm özlemişim ben seni yaa! benim lanet sınavlarım bitse bi huzursuz edicem seni de du bakalım...

    YanıtlaSil
  2. sen yağmurda erirsin lan bebe!! dişlere de zararlısın ayrıca eminim bundan :D

    YanıtlaSil