Sayfalarım

10/17/2011

Şey.. Belki..

Ne zaman ne hissedeceğimi bilmek isterdim. Yoo engellemek için ya da oluşunu hızlandırmak için değil. Amacım tamamen hazırlıklı olmak. Bazı şeyleri çok ağır bir şekilde hissediyorum ve bu beni çok rahatsız ediyor.

Diğerlerinden farklı olduğumu da ima etmeye çalışmıyorum. Sadece kendim için böyle bir isteğim var. Beni bir adım öteye taşıyacak bir özellik olabilir bu diye düşünüyorum.

Belki de hissettiğim şeylerin ağırlığı biraz azalırsa daha mantıklı bir bakış açısına sahip olabilirim. IQ'su yeterince yüksek olmayan insanların sahip olduklarına inandıkları ve EQ diye adlandırdıkları şeye sahip olmak beni pek mutlu etmiyor. Hem çok uydurma birşeymiş gibi geliyor hem de empati kurabilmek, sosyal zeka falan bana çok gereksiz geliyor. Yapıyorum da noluyor. Sürekli başıma iş açılıyor.

Tabi ki yine dağıtıyorum veeeeeeeeeee...................

Depresif yazılar yazasım geliyor bu akşam birazdan toparlayabilirsem aklımı deneyeceğim yazmayı. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder